13 juni 2011

Gött!

Inatt drömde jag så sjuka drömmar, jag vaknade av att jag vevade med armen och slog ner min mobil i golvet. När det sen ringde i den i morse så fungerar inte ljudet. Min kära kära underbara mobil som hållt i nästan 3 år får nu gå i graven. Sorgligt. Har en jävla skitmobil nu, så om någon har en mobil som är olåst eller låst till 3 så säg till. Kan betala en liten slant men är inte ute efter nåt fancy. Det kanske ni förstår med tanke på hur ofta jag tappar/tar sönder mobiltelefoner?

Skulle ha haft msn-session idag, men internet är inte riktigt lika lätt att få tillgång till i Burundi som här :) En annan dag. Annars är det ju bara en månad kvar tills vi ses ungefär. Ingen brådska som sagt. Vi har hela livet på oss ju.

Det känns så jävla skönt att jag släppt hetsen, pressen och nojjan så pass mycket som jag har. Alltså, det är bra som det är och blir det inte bra så är det väl inte meningen att bli det heller. Jag vet bara att jag är glad att ha träffat honom. Han är jäkligt fin på många sätt.

Vi vann förresten med 2-1 mot Mai och de var riktigt kassa och vi var riktigt bra, speciellt i andra halvlek. Skönt! På onsdag åker vi till Kisa. Det blir min sista match för vårsäsongen. Nästa tisdag är jag nämligen på väg till ROSKILDE! PEPP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar