14 juni 2011

Oj.

Sov 12 timmar. hade kunnat sova flera till. Men tvingade mig upp. Jag vet ingen som sover så mcyket som mig. Ett konstigt nackont har smugit sig på som går upp i örat typ. Sjukt skumt. Får se om någon har lust att ge mig lite massage ikväll på träningen. Laila? Blir en lugn träning ikväll då vi har match i morgon med. Känner mig lite sliten i kroppen på något vis, men vet inte varför. Har varken jobbat eller tränat mycket senaste veckan. Kanske det som är grejen, att kroppen kopplat av. Då kommer det onda.

Hehe Yvan sitter och peppar att jag ska följa med honom och Fariouz till Burundi i vinter. Kan ju inte säga annat än att det lockar något fruktansvärt. MEN, det ska sparas till Roadtrip USA sommaren 2012 med. Vi får väl se vad jag klarar av. Pengar pengar pengar Tid tid tid. Pengar är egentligen inte problemet, probemet är tid att tjäna pengar och tid till att resa.

LÄNK till min RoskildePeppLista.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar