1 juni 2011

planering

Det är vid sånna här tillfällen jag verkligen ogillar att bo i Mjölby. Ska in till stan, ta några öl med Martin m.fl. Sista tåget går hem halv tolv, vilket kan bli lite tidigt. Men då måste jag sova hos någon, eller hitta någon som vill hämta mig inatt. Dessutom är det så jävla okul att vakna hemma hos någon annan när planen är att hänga med Sandra i Mjölby i morgon för att sedan vid 15 gå och kolla på MAI - Södra. Allt blir så jävla mycket tråkigare och krångligare med all den här jäkla planeringen som krävs, att inte kunna göra saker spontant. Det är INTE kul att åka till Linköping och sova där, gå upp tidigt och ta tåget hem för att sen peppa om för häng i solen med Sandra och sen kolla fotboll + träning på kvällen. Jag vet själv hur trött jag kommer vara och att jag kommer skita i träningen och det vill jag inte göra!

I-landsproblem.

en kvart senare:

jag packar väskan så bestämmer jag mig inatt. som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar