20 juni 2011

Semester. dag 1 del 2

Fy fan så skönt det är att ha nystädat, nytvättat och nya sängkläder. High five till mig själv. Tränat med, kul träning. Sista fotbollsträningen för vårsäsongen på torsdag för min del. Hoppas jag kan se till att hålla igång lite under sommaren. Måste. Annars blir höstens matcher jobbiga.

Ringde en timma till Fariouz igår. Lite dyrt, men det var behövligt. Känner mig alltid lättad och glad när vi pratat. Jag som hatar att prata i telefon, men med honom flyter det bara på, trots att det är på engelska. Letar billiga flyg Toulouse - Stockholm ToR. Han åker hem från Burundi om nån vecka till Frankrike. Ser ok ut med flyg så snart ska jag fan ha honom här igen :) SÅ DE SÅ! Haha, jag kan bli så töntig när det kommer till sånt här. Men det är gött ju. Jag tror jag alltid vill ha det så här. Nytt, lite på avstånd och inte så vardagligt. jag har inte tid! Hinner ju knappt träffa mina vänner som det är nu. Hur skulle jag hinna ha en pojkvän på heltid? Jaja, en dag i taget och jag tror det här kommer bli en sjukt fin sommar.

Min första semesterdag är snart över och den har varit bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar