11 juni 2011

Skål.......(?)

Så där ja, nu är jag vid liv igen. Har haft den värsta bakfyllan på år. Var hos Matilda på fest först och sen gick jag, James, Helen och Robin ut en sväng. Dansade till det stängde. Sen fanns det ingen skjuts hem så vi gjorde det fantastiska valet att hänga på stationen tills första tåget gick hem på morgonen. Jag, Ismael och James gick till stationen och möttas av flera andra som satt och väntade på samma sak som oss. Fick hjälpa en 16åring att smsa med hans nya flört och sen spontandansades det en hel del och jag hann även med lite politiksnack med en jäkligt vettig person. Var hemma sju och somnade på 1 sekund. Gillar oväntade kvällar! MEN, bakfyllan jag haft idag som sagt. Herregud. Kom ur soffan vid 22, då var Therese snäll nog att hänga med till Mc Donalds. Det behövdes. Frossa, illamående och huvudvärk är nästan borta nu.

Jag saknar honom en hel del nu. Men det är faktiskt bara en månad kvar ungefär. Och vilken månad dessutom. Midsommar, Roskilde och Kroatien. Tiden kommer nog gå fort. Det kan verka konstigt att jag bryr mig så här mycket om honom efter så kort tid. Men något fanns mellan oss som jag inte kännt ofta. Jag kämpade emot ett bra tag, men han såg det där med och tillslut så "gav jag upp". Men det är läskigt med avstånd. Och det är läskigt att lita på någon. Jag är inte så bra på det. Men jag jobbar på det.


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar