21 juli 2011

Happy feelings.

Äntligen sovmorgon igen. Morgon/dagpass är inte min grej. Ska jobba inatt. Innan dess ska jag städa lite till, sen tvätta. Får ju besök på lördag!! :)

Vad besöket innebär? jag har ingen aning. Det känns bara skoj och spännande, funderar faktiskt inte så mycket på vad det leder till i längden. Har ändå lite svårt att se mig själv i ett förhållande, så vi får se. Det är ju lite komplicerat med på olika sätt. Jag låter det bara vara nå't jäkligt trevligt och kul. Räcker så för mig!

När hände det här? När började jag tänka så här? Kanske på vägen, när jag upptäckte att det finns så mycket annat som är viktigt för mig i livet. Någonstans prioriterade jag om. Känns bara bra. Som jag var förut gjorde mig inte lycklig. Idag känner jag mig faktiskt ganska lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar