15 juli 2011

men va!?!?

Trodde det skulle kännas lite lite skönt att komma hem, men allt jag känner är tomhet. Det var länge sedan den smög sig på, men nu är den här och ekar i min mage. Var fan kom den ifrån? Kanske från att det känns som att sommaren snart är över lika fort som den började och jag har ingen aning om vad jag ska göra i vinter. Jo visst, jag ska jobba och sånt där som alla andra dödliga, men ni vet vad jag menar. var ska jag ta vägen för att slippa lite vinter och dysterhet? Vad ska jag planera för att kunna stå ut ett år till? Jag måste ta körkortet med. Det känns bara jobbigt och som ett stort stort måste som hänger över mig.

Nej, det är inte så illa som det låter, men det är jävligt skönt att få slänga ur sig det!
Kroatien var helt underbart, förmodligen den bästa resan jag haft dit ner.

I natt ska jag jobba och det känns bara bra måste jag säga. Inga konstigheter. Ska jag vara hemma i Mjölby/Sverige kan jag lika gärna jobba, för jag trivs där.

Ska försöka vara lite mer pepp nästa gång jag skriver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar