17 juli 2011

ogillar

Känns inget bra att jag börjat få "sen då?"-tänket tillbaka. Att jag inte vill göra det jag gör nu, så länge till. Eller, jobbet är det inget fel på, men platsen och tiden känns fel. Jag vill göra nåt mer, nåt annat, nåt utmanande. Ta mig bort härifrån någon?

Fizzo vill att jag ska följa med till Burundi i december om saker blir som tänkt. har läst på lite om landet, UD råder till att inte ens åka dit, visum går bara att få tag på i Bryssel. känns ju sådär lagom tryggt. MEN, ni känner ju mig, det är ju sånt där som bara gör mig nyfiken och lite peppad. Det är något fel på mig :) Vi får väl se hur hösten artar sig. Afrika är Afrika och jag saknar. Men december blir svårt att få ledigt från jobbet dock. Men drömma kan man. Leva i nuet är svårt som fan, speciellt när man bor i Mjölby..

Jag tror att jag behöver träffa Matilda och minnas allt det bra som finns i närheten här. Saknar henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar