28 juli 2011

Otränad..

Oj, första träningen på fyra veckor. Lagom hård träning, mycket spel och mycket springa visserligen men ingen stenhård träning direkt.. Men herregud så jobbigt det var. Är helt död nu. Semester är INTE bra för konditionen kan jag intyga.

Jobbar inatt igen, kändes lite trist att lämna Fariouz ensam, då Yvan hade ärenden i Norrköping ikväll. Men men. Vi har många dagar/nätter framför oss och det ska bli så himla nice att få all den här tiden med honom. Vi är båda lite förvånade över att det känns så här bra, så enkelt och så här självklart efter så lite tid tillsammans. Men det är helt enkelt jäkligt bra. En dag i taget och så får vi se var det tar oss.

Det ÄR jobbigt när han har det yrke han har. Det ÄR många tjejer runt omkring hela tiden. Kommentarer på bilder, kommentarer på youtube osv.. Men jag försöker att tänka efter innan jag reagerar och bara känna mig lite stolt eller nöjd över att "han är min" i stället..


.Yvan och Fariouz posar som vanligt... haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar