20 augusti 2011

God morgon!


Så här glad var jag i natt vid 02. Vilken fin dag/kväll det var igår för övrigt. Här kommer det jag skrev inatt (har inte internet på hotellrummet, bara i lobbyn så därför kommer det senare:

Vad fantastiskt kul man kan ha. Det här kommer nog fan vara en sån där sak som jag minns som ”ja men sommaren 2011…. Det var ju då jag var på den där jävla galna volleybollresan på Åland med Jessica” . Kom hit helt utan förväntningar, snarare farhågor, om hur det skulle vara… Kommer garanterat åka hem med endast ett leende på läpparna. Kommer inte finnas en sak jag kommer klaga på. SÅ högt över förväntningar. ”Ha inga förhoppningar så blir du aldrig besviken” heter det ju, i min mun, ofta. Kan låta hårt men man blir ju sjukt jävla glad när det blir så mycket bättre än förväntat och man uppskattar det så mycket högre. Eller har jag fel? Borde man vara positivt inställd till allt hela tiden? Mår man verkligen bättre då? Jag vet i fan…. Dags att sova??? Ja…



Igår på RÖDA MATTAN (oh yeah, svincoolt)...

Jag såg Patrik Ekwall igår med, jag fick rysningar i hela kroppen, gillar inte den människan så mycket av massa (orelevanta) anledningar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar