21 augusti 2011

Gud så trött.

Inatt när jag kom hem till hotellet var jag tydligen lite i emo-mode? Konstigt, jag var ju skitglad. Men full. Aja, bjuder på ännu en egobild, jag vet att ni gillar att titta på mig..


Jag är HELT slut nu. Men glad i hjärtat och själen.
Det var en sån himla bra helg det här.
Jessica som jag borde ha mött ännu tidigare i mitt liv är en grym människa. Jag gillar att hon är lite egocentrerad (fast hon inte är det, ni förstår va?) och fantastisk rolig, lite smutsig (på ett bra sätt) och bara enkel och rak. Jag har fattat nu de här dagarna varför vi har blivit vänner och varför vi borde hänga igen och så där.

Sen ett stort plus till alla grymma människor som var med på resan. Alltid kul att få en del förutfattade meningar bekräftade och en del totalt krossade och landa lite mer med fötterna på jorden.


2 kommentarer:

  1. Tack själv. Kul att hänga.

    SvaraRadera
  2. Ja! Inte trodde jag att jag skulle få träffa "folk som er" på den här resan! Mycket trevligt!

    SvaraRadera