21 augusti 2011

Hur var det då? Egentligen!?

Beach(bitch)volleyboll var inte riktigt min och Jessicas grej, men vi var glada i alla fall.
Så här i efterhand känns det här nästan som ett socialt projekt, ett test, som ett Big Brother på Åland.

Tjejen som var med i Ung och Bortskämd
Jessica som varit inne i det riktiga Big Brotherhuset.
Han som gillar/har spelat hårdrock och är för hatisk för att fortsätta jobba på Aftonbladet
En helkristen sångerska som tycker att skapelseberättelsen i bibeln och evolutionsteorin går hand i hand.
Den där roliga bloggerskan Egoina.
En heldeffad kille som ska vara med i gladioterna.
Ett bögpar.
Linda Skugge med familj.
En sångerska.
En "bokhora".

Ja ni ser. Men det hade inte kunnat bli bättre blandning.

Kvällen igår avslutades med att jag småraggade på en argentinare han och var precis sådär artig som jag tänker att alla sydamerikaner är.... Tills klubben stängde och han säger "har ni droger på rummet" till mig och Jessica och vi säger "njaeeeee....." och då säger han "I wanna fuck you" (you som i er).... Jag och Jessica gick hem själva, efter att ha ätit pommes med alla såser på Korv Görans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar