29 augusti 2011

OJ vad trött

Nu börjar det komma ifatt. SJUKT trött på Arlanda. En timme tills vi lyfter. Vill sätta mig så jag bara får sova. På flygplan kan jag sova. Eller ja, jag kan nog sova precis överallt egentligen. Flygplatser tycker jag är ett av de bästa ställena att sova. Bara lägga sig på några fåtöljer och somna till ljudet av människor som pratar alla möjliga språk och känslan av att alla är på väg någonstans. Rofyllt. Sov som en stock på Chiles flygplats, fem timmar i sträck. Normalt? Kanske inte.

Den här resan var inte alls inräknad i min budget med körkort och resan i februari. Får leva snålt som fan i höst/vinter. Det är det värt, det är jag säker på redan nu innan. Pengar är inte så himla viktigt när jag bara är hemma och jobbar. Sysselsätter mig rätt bra med jobb/sömn/tv/film/internet.

Nu blev det mycket ordbajseri, bara för att jag är uttråkad och trött. Ha de fint i Sverige nu. Hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar