28 augusti 2011

Ordbajs.

Jag hade kunnat sova bort hela den här dagen. Men nej nej, nu är jag vaken och tvättar kläder som ska ner i väskan sen för att tas med till Turkiet som väntar på mig i morgon. Jag har en stresskänsla i mig men vet inte varför. Exakt så här kände jag i början av sommaren när jag skulle iväg till Roskilde och Kroatien och allt. Något i mig säger att det hade varit skönt att bara varit hemma men egentligen vet jag att jag hade tyckt det var skittråkigt. Vet att känslan jag har nu släpper så fort flyget lyfter i morgon bitti. Känslan av att lämna svensk mark för att åka mot nya resemål, den känslan är svår att slå. Nytt land nu. Charter för första gången i mitt liv. SOL OCH BAD, tänker jag, skit samma hur och var... Kommer bli en skön vecka.

Pratade med Fizzo nyss. Han tyckte jag lät ledsen. Jag vet inte vad jag är. Som sagt, jobbig känsla i mig just nu bara, men det går över. Det hade varit skönt att ha honom här... Det är något jag vet helt säkert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar