11 augusti 2011

Time

Jag insåg precis att det har gått mer än halva tiden av 2011. Var tog sommaren vägen? Jag har inte badat i någon sjö på hela sommaren. Inte varit i Varamon en enda gång. Jag har inte ätit en massa glass. MEN, det har varit ett bra 2011. Började väl sådär lagom skoj med pojken i Västerås som stal lite onödig tid från mig. Men i mars fick både Brasilien och Chile besök av mig och april och maj var fint väder och en hel del bra häng. Maj var även månaden som jag av en slump sprang på mannen från Burundi som jag absolut inte skulle bli kär i men föll handlöst för. Sommaren HAR varit bra med Roskilde, Kroatien och nu finbesök. Den är inte heller slut än.

Nästa helg åker jag på kryssning med Jessica. Sen blir det Popaganda helgen efter och därefter direkt mot min första charterresa, tillsammans med Therese. Turkiet, Grekland eller Cypern blir det. SWEET säger jag bara.

(ignorerar att jag borde snabba på med körkortet... orkar inte tänka på det, men jag SKA)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar