12 september 2011

Det kan bara bli bättre.


Det blev inget extrajobb idag. Det behövdes inte. Var ganska skönt att somna om i morse faktiskt. Drömde rätt märkliga drömmar. har legat i sängen tills alldeles nyss. Kollat på Skins, som vanligt. Jag är helt förtrollad. Har aldrig någonsin sett någon ärligare, råare, vackrare bild av tonåren som den serien. Det ger ångest samtidigt som det ger hopp och längtan. Är mer än halvvägs nu innan avsnitten är slut, kommer bli en sorglig separation :)

Hoppas pappa ringer sen och vill ut och köra lite bil. MÅSTE bli bättre, NU. Ikväll blir det fotbollsträning. Skönt att springa av sig lite.

Fizzo är på väg till Canada nu, kanske till och med framme? Det är lite speciellt att ha någon som reser runt sådär och dessutom uppträder med tusentals fans (läs tjejer) som trånar efter honom. Men jag försöker tro på vad han säger till mig. Ta det för vad det är. Inte oroa mig. Inte tänka så mycket.

Jag är inte världens bästa människa själv så vem är jag att döma någon annan i vilket fall?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar