25 september 2011

Resekontaktannons

Hej. Glad, spontan, lite galen men snäll Tania vill ha en minst lika galen men snäll och lättsam person att ha sällskap med ner till Sydafrika. Du får hänga med mig på precis allt men vill du se turist-spotsen får du göra det själv, det har jag redan klarat av (men självklart har jag en massa bra tips och kan säkert hänga med på en del av guldklimparna, en del saker kan man inte se för många gånger). Kommer bli mest barnhem, kåkstäder, ungdomshem på dagarna (lite sol o bad med) och träffa vänner och fest på kvällarna för min del. Flyget kostar ca 8000 och för dig som har lite dålig självdiciplin kan man faktiskt köpa biljett på avbetalning 3-12 månader räntefritt så du behöver inte punga ut med allt precis nu. Boende fixar jag billigt och kanske nästan gratis. Lever gör man där nere på 1000 kr i veckan ungefär ( om man slösar med shopping och utgång osv).

Vore jävligt värt att få visa nån av er mitt andra hem, min käraste plats på jorden.

3-26 februari är tänkt..

Så hojta till om Du är sugen, ok?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar