10 oktober 2011

Even me..

Ibland får man nog. Idag fick ja det. Fick nog av att alltid vara den som ska förstå och respektera alla och aldrig bli irriterad utan se det som ligger bakom beteendet i stället. Förstå. Jag orkar faktiskt inte förstå nu och är "bitchen" som ber folk att hålla sig borta, inte lägga sig i saker de inte har med att göra längre. Vill faktiskt bara ha det fint och kunna njuta av den korta tid vi har tillsammans. Om det gör någon ledsen, någon jag faktiskt inte känner och någon jag faktiskt aldrig gjort något elakt mot, då får det vara så.

Ego-Tania idag.

Jag jobbar även på att inte vara den svartsjuka. Inte vara så jävla orolig hela tiden. Att inte jämföra mig. Det är svårt. Men jag är så glad och tacksam att jag träffat någon som kan prata om saker, som tvingar mig att prata om saker. Drar ur mig orden, bryr sig, det behövs. Orden fastnar alltid i min hals. De behöver hjälp att dras upp.

Tack för att du är du.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar