4 oktober 2011

Jag ser slutet och början

Jobbar natt. Sen har jag 3 arbetspass på 14 dagar. DET ser jag fram emot kan jag lova. Eller vänta, det är bara 2 arbetspass, för ett ska kompas bort för att utnyttjas till att köra halkbanan, den 12 oktober. Ett steg närmre ett körkort. Fredag natt och söndag natt. That's it. Mitt schema är bra. Mitt jobb är bra. Ibland glömmer jag bort det och gnäller över att jag bor där jag bor osv. Men jag älskar mitt jobb, jag bor nära min familj, jag har många vänner på nära håll och jag trivs dessutom väldigt bra med fotbollen med. Skulle definitivt sakna Mjölby Södra fotboll om jag flyttade. Jobbet och fotbollen är mina två "rensa skallen från livet"-ställen. När jag är där så glömmer jag resten och bara mår bra och har kul. Utöver det här så har jag mitt jobbschema som gör att jag kan ta ledigt väldigt lätt, i längre perioder. Jag har en chef som dessutom tillåter det. Vill jag verkligen flytta från mjölby? Jag vet inte. Som vanligt.

Det blir som det blir.

"where are we going from here? what do you think about us?" 

Gillar inte sånna frågor.. läskigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar