20 oktober 2011

jag vet inte vem jag är, igen...

Skulle bli två bra veckor. Det blev det, lite. Men det har hänt mycket som gjort att jag inte mår så bra just nu, grejer som påminner om gamla saker. Grejer som gör att jag inte är så stolt över mig själv. Gamla beteenden.

Jag har även fallit in i beteendet att försumma mina vänner. Inte för att jag inte vill träffa dom, men för att jag inte orkar prata om hur jag mår men inte kan dölja det heller. Gömmer mig från att berätta om hur jag mår. Det var länge sedan sist. Ärligt talat tror jag det är för att jag inte vet hur jag mår. Det är så sjukt mycket tankar i huvudet just nu. Kan inte sortera dom.

Höstskitdepression som vanligt?

3 kommentarer:

  1. Stefan1:45 em

    Det är väl något som kommer med mörkrets infall på höstkanten... Man tappar orken till att göra vissa saker, t.ex vara / prata med vänner... Men riktiga vänner stannar kvar :)

    SvaraRadera
  2. Jag är en vän och jag tror jag vet. För jag är också där. Vad fan ska det bli av med allt liksom. Man är ju bara människa och vet ingenting!

    SvaraRadera
  3. Tack bästa ni för kommentarerna, det värmer. puss

    SvaraRadera