8 oktober 2011

Nya tider

Efter att inte gjort annat än att jobba sedan jag kom hem från Turkiet är jag nu nästan helt ledig i två veckor. Dessutom besök på heltid tills den 21 oktober. Gillart.

Idag har vi varit en sväng till Linköping, låst upp en Iphone jag ska få av Fizzo och hälsat på Pascal, en landsman och vän till F. Var hemma vid 21, åt lite och nu är jag på jobbet. Lite trist att jobba natt när man har någon som sover i ens säng för en gångs skull. Men han har sällskap av James i alla fall, good for him :)

I morgon är det 30årsfest på Hantverket. Det ska bli skoj! Kommer vara en salig blandning av folk, kommer bli intressant att se vad det urartar sig i...

Pengar till halkbanan nästa vecka har löst sig dessutom så nu slipper jag snåla resten av månaden. Tack baby!

Life is good.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar