28 oktober 2011

Skitnatt blev skitmorgon blev bra samtal blev skitbra dag!

Vaknade och mådde skit, dålig sömn, förkyld och dumma tankar i mitt huvud. Skickade ett jobbigt sms. Blev uppringd och pratade länge om allt, jag är glad att han kan prata, och lyssna!

Som det ser ut nu blir det 1,5 vecka i Schweiz i november med Nina och Fizzo. Kommer antagligen kunna åka till Canada i december med Fizzo typ den 27 december till runt den 10 januari om han kan hjälpa mig med flygbiljetten lite. I februari har jag planer att åka till Sydafrika igen. Det verkar möjligt. Får ta flygbiljetten på avbetalning och vara beredd på att jobba en hel del i sommar sen i stället.

Vad jag och Fizzo är? Det är bara han och jag som vet och det får vara så. Jag vet vad jag vill och jag följer mitt hjärta nu, jag orkar inte övertänka saker mer. Jag mår fan inte bättre av det. Så länge vi kan prata om saker så vill jag. Jag vill! Jag är kär, på riktigt. Det var inte igår....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar