27 oktober 2011

Sova?

Har lovat mig att jag ska somna innan 2 varje natt den här veckan. Förutom på lördag då, för då jobbar jag natten..

Måste få någon slags normal dygnsrytm igen, vakna runt 10 även om jag är ledig eller jobbar kväll. Inte sitta uppe till 3-4 om nätterna. Det enda som händer är att jag blir skittrött och aldrig kommer ifatt tröttheten på något sätt. Så nu, blir det sova typ 02-10 när jag är ledig.

I morgon har jag lite att styra med. Kanske lunch med Sandra. Vid 14.20 har jag körlektion som jag ska vara taggad till! På kvällen ska jag till mamma och laga lite mat till mig och delar av familjen, alla kunde inte komma, men det är ju inte så lätt att få typ 15 personer att kunna vara på samma plats på samma tid. Kanske lika bra med, så jag "bara" behöver laga mat till typ 9 personer i morgon :)

Helgen ska innehålla filmkväll, träning, jobbnatt, firande av pappa och Åsa, farmor och Jennifer och lite körkortsteori.

Förresten. Kul när det tickar in 17 000 på kontot och när räkningar + skulder är betalda ha typ 8500 kvar? Suck, jag hatar pengar.

Nu sovdags då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar