19 november 2011

Hemma!

Jag är så jäkla glad att jag hittat "hem" till Mjölby Södra igen. Jag har sammanlagt spelat i fem föreningar sedan jag var 16 år och ingen annan förening kommer upp i samma nivå när det gäller att se till varje individ, att främja utveckling och dessutom ha en så otrolig lagkänsla och bra stämning mellan dam och herrlag. Har varit på avslutningsfest men var tvungen att dra mig för att gå och jobba. Jag trodde aldrig att jag skulle känna sån här fotbollsglädje igen. Jag VILL träna fyra dagar i veckan och jag prioriterar fotbollen framför nästan allting just nu. Det har jag nog nästan aldrig gjort innan. Sjukt kul! För den som aldrig spelat någon lagsport är det svårt att förklara hur det känns, hur viktigt det är att trivas och hur mycket ett lag kan kännas som en familj. Helt otroligt roligt är det i alla fall och jag hoppas det fortsätter så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar