28 november 2011

I'm alive

Har varit mycket de sista dagarna. Men inte mycket sömn. Utgàng bàde fredag och lördag som slutade runt 7-8 pà morgonen. Fredagen lite sämre än lördagen. Jag ska INTE dricka sprit. Onödigt bràk som förstörde lite av stämningen hela helgen..  Hör och häpna, jag tappade (blev bestulen pà?) min kamera. Fan. 1500 i självrisk att räkna med nu dà för att fà en ny. Jag som är sààààà rik... Men men, det är bara saker. Materialsitiskt ting, men dock en del bilder som försvann.... DET är tràkigt. Lördagen dà. Konserten. Jag har inte riktigt ro att skriva just nu. Berättar mer senare i veckan och lägger upp lite bilder/filmer som jag lyckades ta med Fizzos Iphone och med min kära SonyEricsson... Saker saker saker, men ibland är de bra att ha, det erkänner jag. För att spara minnen, göra minnen lite klarare när tiden rinner iväg.. Men det var en grym kväll, natt, morgon och en sak är säkert, jag tycker sà hemskt mycket om honom och är sjukt stolt över honom, jag börjar inse vilken jäkla talang han har.

Vi är fortfarande i  Geneve men àker mot Lausanne i morgon tror jag. Pà torsdag - lördag kommer NINA! Det kommer bli grymt. Saknar henne. 7 mànader sedan jag àkte fràn Brasilien och henne.

Hörs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar