22 november 2011

På plats

Det började med att jag glömde min jacka på tåget och däri låg mitt visakort. Det löste sig, syrran skickar hit pengar via western union (bra påhitt det där) och jag hade ju pass och biljett i väskan...

Det är ju så, jag måste tappa, glömma, bli bestulen på nåt varje gång jag åker nånstans!

Kom till Geneve igår, landade nästan samtidigt com Fizzo så det var smidigt. Hans vänner mötte upp på flygplatsen och tack och lova pratade alla engelska, mer eller mindre. Fizzo trodde inte de skulle kunna det. Åkte hem till någons lägenhet och hängde, åt underbar mat (afrikanskt, gotta love it) och drack öl. Drog vidare mot nåt möte inför Fizzos spelning på lördag. Tydligen är de jäkligt oförberedda och icke organiserade så han var inte skitglad. Men det löser sig nog. Vi gick till en bar och åt och drack lite sen. DÖD vid 24. Åkte hem till Francois, som vi bor hos, i Lousanne. I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar