17 november 2011

Trassel i paradiset

Saker som var så uträknade och fixade. De som bokat Fizzo och då även bokat hans flygbiljett har bokat fel så han kommer inte till Schweiz förren den 24 nov. Jag kommer dit den 21. vad ska jag göra ensam i Geneve i 3 dagar? Haha. Hoppas det löser sig. Får försöka ta mig till Nina annars, men hon bor ju på andra sidan Schweiz så vet i fan hur det ska gå till utan att betala multum för tåg eller så. Men men, saker löser sig, det gör de ju alltid :)

Sitter och kollar på Sydafrika med. Om jag åker 31 januari - 26 februari behöver jag ta ledigt 10 arbetsdagar, det är 14 semesterdagar. Kan antagligen jobba lite extra i december och januari med så jag har lite komptimmar att ta ut. Betalar jag flygbiljetten på avbetalning så har jag ändå en månadslön att leva på i Sydafrika, det vill säga ca 10 000 när räkningar är betalade. Det ska fasen inte vara NÅGRA problem.

JAG VILL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar