16 december 2011

Julklapp.

När köpte jag ett par jeans för över 500 kronor senast? När jag var 19? Jag vet i fan, har nåt gammalt par Dieseljeans liggandes som jag inte får på mig längre. De är nog från 2003. Men idag så tyckte jag att jag var värd det. 899 kr för ett par ljusa, jävligt snygga Levisjeans. Japp. Det hade jag råd med. För jag köper nästan aldrig saker eller kläder till mig själv mer än billiga saker ibland på Hm eller liknande. Tekniska prylar.... Jo jag har en Macbook Pro som kostade en slant men det är väl allt. Min Iphone var en present från Fizzo och min tv, den är tjock! Mat köper jag väl för sådär max 1500 kr i månaden och går ut, ja det gör jag ju fan knappt aldrig längre. Det är väl de där några stycken flygbiljetterna om året som gör att pengarna springer iväg ibland eller någon gång när jag får rycket och går loss på internet och handlar skor. Men nej, jag spenderar inte mycket pengar på TING. Däremot på upplevelser som sagt. Så idag fick jag allt vara lite materialistisk utan att någon behöver tycka nåt om det alls. Förutom jag. Jag tycker det är NAJS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar