18 december 2011

Lite senare och lite lugnare

Ett samtal gjorde mig lite lugnare "Tania, you know, feelings don't just go away like that, I still care and I still love you. And why don't you go with me to Burundi in april?" Jag behöver verkligen lära mig att ha lite is i magen, men det har aldrig varit min starka sida. jag försöker.

Är jävligt velig för var och om jag ska åka nånstans i februari. Det vore så himla fint att komma ner till kapstaden igen, men samtidigt så rinner pengarna iväg och det kommer en vår och sommar som jag hoppas och vill ska innebära en del besök åt båda håll plus att sommaren innebär Roskilde och andra trevligheter. Jag ska suga på karamellen några veckor. Körkortet har ju kostat några tusen och Schweiz över nyår blir inte så himla billigt heller. Vi får se. Is i magen var det ja...

I morgon är det fotbollscup! Fy sjutton vad kul det ska bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar