6 januari 2012

så här tänker jag

tror jag kommer skriva ibland. men har bestämt att bara skriva om bra saker, om saker som får mig att må bra, om saker som händer som gör mig glad. det kan ändå vara kul att ha ett litet arkiv här i framtiden att gå tillbaka till liksom. så, hädanefter håller jag det tråkiga och ledsna för mig själv och mina allra närmaste, ni andra får leva med att bara se det bra i mitt liv. men det är väl inte helt fy skam det heller va?!

Hänger hos bror och hans flickvän ute i nacka. har varit hos johanna några dagar. i morgon ska jag träffa pia och spendera helgen med henne, kan bli asbra. vänner och familj blir mer och mer det allra viktigaste som finns i mitt liv. de har självklart alltid varit viktiga, men har kanske tagit det lite för givet ibland. jag har lärt mig att verkligen uppskatta det nu och visa uppskattning dessutom. ni är bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar