17 januari 2012

Tredje gången gilt!?

Nej det gick inte vägen den här gången heller. MEN jag känner mig inte alls så uppgiven som förra gången. Förra gången kände jag verkligen "jag KAN inte köra bil, jag är kass". Nu kändes det ändå bra, jag var inte nervös på samma sätt och jag körde ok, jag kuggade på sånt som vem som helst kuggar på. Missade en högerregel på en gata jag aldrig kört på förut och verkligen trodde var huvudled men så var inte fallet och jag fick motorstopp och fick sen inte upp farten som jag borde ut mot en landsväg och även om det låter billigt så skyller jag det på att det var en ny bil att köra, där jag inte alls var van vid hur mycket man faktiskt måste gasa för att komma iväg ordentligt. Så nästa gång sätter jag det, det VET jag. Eller ja, det kan jag ju inte veta, men det känns så och den känslan är skön. Jag kommer klara det här tillslut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar