25 februari 2012

Beslutsångest

I och med att det inte blir nåt Riga när jag kommer hem från Sydafrika (pga att jag tagit fel på datum buhuu) så vet jag inte om det är så soft att åka upp kvällen innan flyget går, och sova hos brorsan. det skulle jag ju mest göra för att kunna lämna lite vinterkläder där som jag skulle behöva i Riga sen. Kollade på tåg till Stockholm och hittade ett direkttåg från Mjölby för 250 kronor. Åker i så fall 11.45 på tisdag och har ändå 30 min differens i Stockholm innan jag ska möta upp Dina för att ta flygbuss till Arlanda. Hade jag åkt till Stockholm kvällen innan hade jag ändå fått lägga ut minst 80 kronor på tunnelbana osv så det blir inte så farligt mycket dyrare så här. Lite surt att jag alltid är dumsnål och bokar bussbiljetter som inte går att köpa tillbaka. Men men, det är bara pengar. Tid och mindre stress är värt mer!

Så på tisdag 11.45 går tåget mot Stockholm. Flyget lyfter 17.25 mot Istanbul och sedan vidare runt 23 mot Kapstaden. Jag är så sjukt glad över att ha hittat ett nattflyg. 7825 kronor går det på. DET ÄR DET VÄRT! Min själ behöver det här balsamet, världens bästa balsam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar