20 februari 2012

Jobbvecka.

Jobbar alla dagar denna vecka utom tisdag. Minst 9 timmar om dagen. CASH IS KING! En vecka till avresa. Har lite panik över vad och hur jag ska packa. Sticker ju till Riga dagen efter att jag kommer hem antagligen, så behöver ha med mig en del vinterkläder (som ska lämnas hos brorsan så länge). Aja, jag känner mig själv. Kommer inte börja packa förren två dagar innan avresa, tidigast. Har skrivit en lista i alla fall. Alltid nåt. Fan jag är sjukt nervös för den här resan. vet inte varför. Lite jobbigt är det att vi bara är där 4 veckor. Jag är rädd att jag inte ska hinna det jag vill, inte spendera så mycket tid som jag vill, med dom jag vill. Kommer bli 4 intensiva veckor, det är något som är säkert. Inga vilodagar här inte! Framförallt ser jag fram emot sol. Och glada människor. Värme på båda de vis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar