7 februari 2012

uttråkad


Jag har pissont i ryggen. Sträckte mig nog på träningen tror jag. Skjutsat hem besökaren till Linköping, sovit, tränat och kollat tv. Det är vad jag gjort idag. Sov mellan 12-16, det var skönt :)
Om 23 dagar är jag i Sydafrika, det känns vääääldigt overkligt. Men väldigt underbart. 2 år sedan sist, märklig känsla. Undrar vilka som kommer ihåg mig, vilka som kommer bli glada att se mig, vilka som kommer tycka att jag svikit genom att vara borta så länge, vilka som kommer krama mig, vilka som kommer kolla på avstånd, känns in mig, se om jag är att lita på. Åh, jag kommer göra allt för att leta reda på Savian, se om han lever. Jag har en fundering på att sova på gatan en natt, för att verkligen se hur det känns, i alla falla lite grann. Ska höra med John...

Älskade söta unge
John i blått, en riktig hjälte och en de få jag VERKLIGEN litar på där nere,
han gör det han ska för de pengar han får  in i donationer osv..
och hans hjärta är fan större än nån annans. Underbar människa. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar