23 mars 2012

Lite jobb mycket semester denna vecka.

Har inte jobbat så mycket denna vecka. Var med john i måndags och köpte mer saker till duscharna och de borde bli klara nästa vecka. Jag ska ta premiärduschen är det sagt ;) Kan inte hjälpa mycket med mina bara händer så litar på att de tusen jag (ni) bidragit med kommer väl till användning och ser fram emot att se resultatet nästa vecka. Killarna är så sjukt tacksamma för det här..,

Nästa vecka blir det en heldag i kåkstaden, köpa med frukt och mat och leka med kidsen. En kväll kommer vi åka in till stan med, gå runt till de som bor på gatan, se hur de "bor" och ha med oss lite mat. Ser fram emot det hemskt mycket även om jag vet att det kommer bli tugnt och sätta tårar i mina ögon och smärta i mitt hjärta.

Jag är hemma. Mjölby är min mellanlandning, min flykt från verkligheten. Det här är min verklighet.

Jag hjärta Kapstaden.

Slappar vid poolen i väntan på kvällen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar