17 april 2012

Konstig

Har inte hitta peppen för fotbollen sedan jag kom hem igen. Det beror nog mest på vädret. Jag hade sett fram emot att få gå ut på gräs, i shorts och t-shirt och spela fotboll. Nu känns det inte lika pepp, när jag mste dra på mig långkalsonger, vantar och frysa ihjäl för att träna. Därför har gymmet blivit mer besökt än någonsin innan antagligen. Sprang 23 minuter, hoppade hopprep 5 min och körde mage/armar i 25 minuter idag. Helt ok. Ska försöka pressa mig ännu lite mer nästa gång, som jag hoppas blir i morrn innan jag börjar jobba vid 16.

I morgon har vi 4årsjubileum på jobbet. I fyra år har boendet funnits nu. Tror att det är ca 60 ungdomar som har anlänt, bott, passerat och tagit sig vidare på olika sätt eller fått återvända eller gått under jorden (tyvärr) under de åren. Jag har varit med nästan från början och träffat dom allihopa! Känns rätt coolt på något vis och den dagen jag ska lämna den arbetsplatsen kommer vara en ganska tung dag! Jag älskar verkligen mitt jobb. Men jobbet är inte allt och jag vill göra mer, få ut mer av det som kallas livet. 

Läs min blogg om Sydafrika HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar