17 maj 2012

Det går framåt

Igår var en helvetisk dag. Jag hade glömt hur sjuk jag blir av halsfluss. Men mamma var här med fler värktabletter som gjorde att natten gick ganska bra. Idag mår jag bättre. Halsen är inte lika igensvullen, jag kan faktiskt prata idag. Har lyckats äta två mackor och dricka en hel del cola. Fortfarande helt slemmig och får ibland ingen luft, så jag typ kräks. Sånt man får ta.

Blir inget jobb den här veckan, förlorar en hel del på det, men ska i alla fall jobba ett extrapass på måndag så kommer ifatt lite grann. Lite jobbigt att tänka pengar hela tiden nu fram tills jag reser iväg i september, men måste, MÅSTE spara ihop en hel hög med pengar. Vill inte ens tänka på HUR mycket. Kan ju säga att de 6000 som kommer med skatten räddar mig.

Money, must be funny, in  a rich mans world.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar