9 maj 2012

Sträck ut din hand...

ok. det är 99% klart att jag åker.. 

SÅ, känner DU nån som är rik, eller som har ett nice företag eller liknande, som kanske vill hjälpa till att sponsra mitt kommande arbete i Sydafrika så hojta till. Jag kommer jobba helt ideellt till att börja med, för en organisation, för att få fler svenskar att åka som volontärer till Kapstaden. Jag kommer även försöka få lite struktur och ordning på företaget tillsammans med Dina Shnino, som kommer jobba från Sverige. Även hon ideellt. Organisationen ärSouthern Ambition Africa (Sweden) / Southern Ambition Africa

Jag vill verklgen göra det här nu, och behöver all hjälp jag kan få. Så, om ni på något sätt kan hjälpa mig genom kontakter, säg till.

Kan vara att du känner någon som kan fixa en shysst artikel i nån tidning, eller har en pappa med ett rikt företag och kan undvara några kronor, eller om du vill skänka något som jag kan försöka sälja på min loppisar under sommaren.

VÅGA HJÄLPA TILL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar