11 maj 2012

Vännerna

Sitter på jobbet. En natt, sen är jag ledig till tisdag. Skönt! Händer mycket på jobbet just nu, ibland är det kul, men ibland vill man bara inte jobba, så är det. Jag är ganska bra på att koppla bort jobbet när jag väl är ledig dessutom. Bra egenskap, speciellt när man jobbar med människoöden som jag. Hade nog inte pallat annars.Jag har nog jäkligt mycket fördel av att jag sällan tar saker personligt heller. När man tjaffsar med ungdomar eller dom blir riktigt arga på en osv. De blir inte arga på Tania, de blir arg på en personal. Inte MIG! Här sitter jag och skryter om hur bra jag är på mitt jobb. Jantelagen finns inte i min värld och jag är faktiskt stolt över vad jag gör. Tyck vad ni vill :)

I helgen är jag JÄTTELEDIG. Ska ta vara på det. Är kattvakt åt Jennifers katt Niklas så jag har hennes lägenhet inne i Linköping hela helgen

I morgon ska jag laga afrikansk mat till Matilda och Louise, ska bli skoj. Ska försöka mig på den där löken med salt och citron som Yvan gjorde, var ju så jäkla gott. Sen blir det ris med curry och kyckling med massa kryddor och tomat och ärtor. Mmmm.

lördag ska jag göra en del ärenden i stan. Sen ska jag träffa Johanna och Anna på kvällen, gå ut! Det var ju evigheter sedan jag var ute i linköping. Kommer inte ens ihåg när det var sist!

Söndag, dejt med Erika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar