6 juni 2012

Duktig tjej

Jag ska försöka sova snart. Innan 24 ska jag vara i säng. Jobbat 09-22.30 och jävlar vilken bra dag på jobbet. Flera helt underbara samtal med helt underbar killar med så sjukt kloka tankar. Firat nationaldagen med bakelse och snack om Sverige och vad som är svenskt. Häng i soffan. Kul stämning. Vet ni, förutom vänner och familj så är det jobbet jag kommer sakna mest när jag drar. Då är man tamejfan lyckligt lottad. Jag kommer sakna alla kidsen och många arbetskamrater något oerhört.

I morgon ska jag vara duktig och springa/jogga/gymma innan jobbet. I september när jag åker iväg ska jag VILJA visa mig på stranden och vara stolt över att jag har tagit tag i min självdisciplin och blivit lite sund. Mer bra mat, mer löpning/gym och mindre fest och skitmat!

Jag inser det igen. Jag är hellre hemma en lördag än går på krogen. Så är det bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar