7 juli 2012

självdisciplin?

Det blev en jättetrevlig utgång igår, med Olle och senare på Ågatan nya bekantskaper i form av personer jag vetat vilka de är men aldrig pratat med. Sen platens och Matilda slöt upp och det blev massa massa dans till RIKTIG fredags-Platens-musik. Så kul! Mår som jag förtjänar idag. Men var duktig och höll mig ifrån spriten och är mest trött idag, inget annat. Man lär sig tydligen, ibland.

Jag VILL verkligen börja träna nu, ordentligt, men vet inte hur. Jag är ju inget jättefan av gymmet och löpning blir aldrig som jag vill, jag orkar inte så mycket som jag vill orka, och tappar tålamodet. Jag borde egentligen gå på fotbollen så ofta jag har tid, varför inte liksom. Jag tror jag ska gå och köra en träning på tisdag. Känna på det igen. Vet ju att det är absolut bästa och enklaste sättet att få bra träning. Kanske försöka köra lite styrka mellanåt på gymmet med, kanske :) Jag VILL verkligen känna mig fit igen, ha lite muskler på kroppen igen. Jag SKA!

(inget godis, chips, läsk och skräpmat på vardagar heller!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar