27 juli 2012

Sova?

Tänkte gå upp nio idag, gå till Lundbybadet och simma lite och sola innan jobbet.  Sov till 11.30 i stället och känner mig nu helt död. Ska jobba 14-22 och sen 22-08. Jippie. Det som är bra är väl att den här helgen inte kommer kosta mig många kronor. Jag behöver VERKLIGEN hålla i pengarna nu.

Jobbar natt hela helgen. Sen är jag ledig måndag-onsdag och fredag - tisdag. LYXschema jag vet... Har inte funderat klart på vad jag ska göra av ledigheten än. Har möjlighet att åka till Oslo för 300 kr och leva typ gratis när jag väl är där. Får väl se... Just nu gör jag precis vad jag vill för dagen för jag vet att jag inte VILL mer sen och jag flyttar och allt kommer bli mer normalt i mitt liv då igen. Just nu vill jag bara må bra för stunden och träffa dom jag vill träffa innan jag drar..

Trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar