26 september 2012

En vecka gjord.

Så har en vecka passerat och jag vet inte om det känns mycket eller lite. Det är ju helt sjukt hur mycket jag gjort på en vecka. Bara lite kort: jobbat, gått ut typ 5 ggr, varit på hemmafest, varit på konsert, kollat på en massa fotboll, lagat mat med Wesley, tvättat, städat, hälsat på John, varit på grillfest på ett backpackers, varit på Mzoulies (stor grillfest i ett township som är varje söndag), sovit, duschat, gått på toa... ja ni fattar...

Jag gör typ inte så mycket på en månad hemma i Sverige...

De få kvällar jag gått hem tidigt för att sova skapligt har jag somnat på 3 sekunder. Lär inte lida av insomnia här inte :)

Ikväll ska vi på ett möte vid 21, prata med en restaurangägare om att starta ett samarbeta. Han ska marknadsföra oss och vi kommer göra det samma för hans restaurang. Win-win! Sen är det väl bli utgång, om jag inte tror helt fel ;)

Återkommer med lite bra bilder, snart, lovar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar