17 september 2012

Sista dagen/natten.

Packade klart redan vid lunch idag. Vid 14 kom Louise och hämtade mammas katt Hoffa. Han ska testa att bo hos henne och hunden Nikita och se om han mår bättre. Han är så ensam här sedan den andra katten, Elvis, dog..

Vid 15 drog jag till jobbet. Sa hejdå till alla kids. Så himla fina, i stort sett alla var där och var bara... SÖTA! Kommer sakna dom, det är helt klart. På sex månader händer MYCKET där!

Klockan 18 kom hela familjen, utom 2 bröder och pappa (honom träffade jag igår i stället). 11 stycken var vi som åt tacos och skrattade åt Othilia i två timmar. Underbara flicka. Det sista hon sa var "hejdå bajs hahahahaha". Sjukt kul unge.

 Tog en sväng till Linköping sen och hängde lite med Jama, det var fint och jag är lite stolt över mig själv som sa hejdå på riktigt i stället för att undvika det och tro det blir bättre om man bara låtsas som inget. Att inse att det inte är så farligt att säga hejdå. Vi kollade på film, slogs lite och spelade gitarr... ;) 

Nu är jag hemma och det känns sjukt konstigt att jag åker i morgon. Men sjukt bra också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar