12 september 2012

trött!


Kom hem fem i morse. Åkt fram och tillbaka till Malmö med kidsen på jobbet och kollat på Sverige _ Kazakstan. Riktigt skoj. Det var inte så jobbigt att köra hem. Det är ganska skönt att köra på natten. Bara en och annan långtradare att köra om, annars fritt fram. Kom på mig själv några gånger att ligga i 140. Ouuups. Men det är ju så skoj att köra bil. Den här hade dessutom 6 växlar :) Nu är jag sjukt seg dock!

Ikväll kommer Dina hit! Kommer bli så himla fint! Innan dess ska jag storstäda lägenheten. Plocka i ordning alla mina grejer som ligger utspridda. Har ju bott ensam i mammas stora trea i snart två veckor nu. Hinner bli ganska stökigt. Ska in till stan innan med och växla pengar och leta efter en Tshirt till Amira, han ville ha "something swedish that I can buy here". Det får bli nåt från HM helt enkelt, det finns ju inte i Sydafrika.

Herregud. Jag är där om 6 dagar. Sinnes. Så jävla overkligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar