18 oktober 2012

Bara en telefon

Igår fick jag för mig att göra ett Instatgramkonto för Southern Ambition. Jävligt bra ide, eftersom man kan hash-tagga och få massa personer och företag osv som upptäcker en på ett enkelt sätt. Dock ville min Iphone att jag skulle uppgradera den om jag skulle skapa ett nytt konto. Jag har hört förut att det inte är helt enkelt att uppdatera en 3gs men jag gjorde det ändå. INGEN bra idé. För att göra historien kort är min telefon nu på iFix i stan och kommer vara TOM på nummer, bilder, appar osv när jag får tillbaka den. Dock behövde jag bara betala 200 kr, vilket är helt ok tycker jag.

OCH det är bara en telefon!

OCH ikväll ska jag träffa P. Det kommer bli nice.

Livet leker trots allt :)

(jag är dock sjukt fattig snart, slösar WAY too much!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar