15 oktober 2012

Underbara helg.

Jag vet inte hur jag ska kunna förklara vilken bra helg jag haft. HELT perfekt. Har gjort saker som jag inte hinner med på en vecka annars.

Fredag: Jobbade till 16. Vid 17 åkte jag och Elin till Armoury Boxing Club igen och körde ett 1,5 timmas pass boxning. Det var skitkul! Kessy sa att jag var bättre än sist, att jag lärt mig en hel del. Nice. Jag känner mig så sjukt svag i armarna. När Elin slår så smäller det till, när jag slår, känns det som att jag typ viftar bort en fluga haha..
Efter ett svettigt pass så var det nice att komma hem och ha en riktigt nice hemmafest med massa vin och musik innan jag och Wesley m.fl åkte mot stan. Dansade halva natten och var hemma 5 på morgonen...

Lördag: SOL! Låg ute i trädgården och jobbade bort baksmällan. Det gick bra. Vid 5 kom Jan och hämtade mig och vi åkte och kollade på Gees softball match. Efteråt åkte vi till Kate, Jans vän och grillade, drack vin och pratade strunt till klockan 2 på natten, underbar kväll! Sov gott sen!

Söndag: BÄSTA söndagen jag haft. Sov till 12, vaknade upp till strålande sol. Kom iväg till stranden första gången sedan jag kom hit. Clifton beach I love you! 2 timmar i solen var precis lagom. Vi åkte till Obs, hade hört rykten om en 18-mannaorkester som skulle spela live på huvudgatan. Det var sjukt nice. 18 man, mycket blåsinstrument och trummor. Vi dansade på gatorna tillsammans innan vi gick till Hostelet de bodde på och fortsatte festen/konserten på bakgården. Heeelt underbart. SEN var det meningen att vi skulle åka hem, men jag Wes och Josh gick och tog en öl på ett ställe där det senare var Stand Up kväll. NICE! Det hela slutade med några öl för mycket i baren med en väldigt trevlig person! (fortsättning följer). Kom hem 2 inatt och är lite trött idag. MEN DET VAR SÅ VÄRT DET. Underbara helg säger jag bara!

Nu sitter jag på jobbet och mailar som en galning, har släppt allt som har med jobbet att göra för helgen så nu är det lite att ta igen!

Bilder osv kommer nog senare idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar