7 juli 2006

värme, regn, åska.

jag älskar den svenska sommaren. hur skönt och underbart det än var i kroatien så trivs jag bäst här. Borta bra men hemma bäst. Det bara ÄR så. Det enda som är trist är att det inte finns något jättebra bad på smidigt cykelavstånd. Johannelund och stångån går an, men det är inte havet direkt. Inte Varamon heller för den delen. för tacka vet jag havet, men det där saltvattnet som man slipper i Varamon, det är skönt det. Och sandbotten utan en endaste liten fläck med gyttja.. I love it. Hoppas det bli varamon i helgen.

Jag vill grilla ikväll. Dricka kall öl. mysa. varför gör vi aldrig sånt? Jag gör det bara med mina vänner. men inte med den jag älskar allra mest. varför är det så lätt att man kommer in i det där "vakna-gå till jobbet-komma hem-kolla på tv-kanske ha sex-sova" så himla lätt för?? varför anstränger man sig inte lite mer så man verkligen hittar på nya saker tillsammans?? Jag ska fan ta tag i det där. men det krävs två..

Saknar Rebecca nu. länge sen. Hon kommer inte hem förren i augusti. fan. det finns ju inte en käft att hitta på nåt med oplanerat. vi kunde bestämma klockan 21 att vi skulle grilla klockan 21.15.. bara gå genom Trägårn o sen va de dags. Kunde komma på en onsdag att vi nog skulle supa för att vi va visst lediga på torsdagen. Kunde komma på att vi började träna om en timma så jag va tvungen att laga mat åt oss båda.. Va fan, kom hem rebecca!!!! Jag blir tråkig utan dig.

Puh, de e varmt. måste duscha. Igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar