27 augusti 2006

fotboll mjölby och sumpen

Igår spelade jag match och det sög fan i mig. Ibland undrar jag varför jag håller på. De senaste tre matcherna har jag inte ens varit bra. Det har gått skitdåligt faktiskt. men jag kan inte sluta. det går inte. jag vill inte bli en soffpotatis. dessutom gillar jag alla tjejerna för mycket. Och snart är det inomhussäsong =) Fan vad kul med cuper och sånt!! Men åker vi ur trean vet i fan om jag fortsätter...

Igår var jag i mjölby. Träffade sandra. trevligt. kul. skoj. Förfesten va skitkul. Massa människor man inte sett på ett tag. Men som är några av de få från mjölby som man gillar. Öltältet var väl inte lika spännande. Men kul att se att ens förutfattade meningar var sanna. haha. usch. Sen bar det hem till linköping för lite kebab. gott var det..

Äntligen är The Sump hemma. Rebecca. saknat henne som fan. verkligen. Nu händer det grejjer igen. Hon är verkligen den bästa. Vi ska ha Bert-maraton nån dag snart. fan va najs. hehe..

Jag vill att Micke ska komma hem snart. för jag vill kramas. har en sån där lite konstig känsla i magen idag. som jag inte gillar. därför vill jag han ska komma NU. pussas lite. se på film. slappt.. skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar