29 augusti 2006

vänner..

Det slog mig just. jag har inte ett enda kort på johanna på datorn längre.
och fan så jag saknar henne. nu har jag fått veta att det bara kostar 100 spänn att åka till stockholm så johanna: here I come. ska försöka planera in det så fort som möjligt. jag har ju trots allt en hel del ledigt. nu ska jag ta tag i mitt sociala liv. det jag hade innan jag och micke sabbade allt mellan oss. Innan jag blev ett vrak. Innan jag mådde dåligt. Ska börja leva mitt egna liv. Inte bara leva mickes och mitt liv. utan mitt eget också. ska sluta vara så jävla svartsjuk. ska i alla fall låta bli att visa att jag är det. svälja det. hålla det för mig själv. bevisa för mig själv att jag inte har nån anledning att vara svartsjuk. NU JÄVLAR ska jag bli mig själv igen, till 100%. Så de så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar